Какво има на гривната ми ?

Великденска гривна 




Честит Великден ! Пожелавам ви много здраве и щастие и позитивни емоции въпреки настоящата ситуация! 

Надявам се сте си вкъщи с любимите хора и правите нещата, които обичате заедно :)

Тази година за пръв път имам специална гривна за празника и реших да споделя с вас какво избрах за нея и защо. Все пак Pandora е едно от любимите ни занимания по всяко време, а  играта с талисмани и създаването на нови дизайни действа още по-оспокояващо  в момента.


Гривната е вдъхновена не само от празника, но и от този колаж с пролетни снимки. Колажаът е дело на Линда или @Lsn2 в Инстаграм. Всеки месец тя събира снимки, които смята, че показват същността на месеца и предизвиква  нас да създадем гривна, вдъхновена от колажа.


Април за мен е пролет, нов живот, щастие, топлина и ново начало ... това съм се опитала да пресъздам и с моята гривна. 

Избрала съм твърда гривна на Дисни (598047CCZ) като основа на дизайна, защото намирам детайла със звездата много в тон с празника. И за да ми е по-лесно да ви покажа всички талисмани и да не пропусна някои ориентировачно  ще разделя гривнара на три секции - лява, дясна и централна част. Като нека започнем от центалната...




Зайчето Нини (798763С00) е талисманът, на който се спрях за център на гривната, защото какво е Великден без зайче?!




От двете му страни имаме два клипса Здраве (791752). След като се боядисат великите яйца, винаги се прави кръстче с тях за здраве на челата на членовете на семейството и тези клипсове ми напомнят на тази традиция. Но това не е единствената причина да ги избера , тяхната форма ми напомня много и на плетката на кошничката на Великденския заек.



И за завършек на централната част имаме две маслено зелени муранота (791729NLG).Избрах  тях зареди  цвета им, напомнящ ми на цвета на раждащата се за нов живот природа.




Ето ги и талисманите, които избрах за лявата част на гривната ...



След зелените муранота имаме един клипс (791416CZ), който ми напомня за още една от традициите при боядисване на яйца. А именно използването на здравец и листенцата от други растения, при боядисване на яйцата ...




Не сте ли съгласни с мен ? Следващият талисман е овцата Пати (798870С00). Нея свързвам с още един пролетен празник - Гергьовден и с всички малки овчици и агънца, които тичат по зелените поляни.




Последният талисман от тази страна е още едно мурано (791614). Неговите шарки ми напомнят много на българските шевици ...




С него е завършена и дясната част на гривната за симетрия.



От дясната  му страна  на мястото на Пати  имаме сладко жабче (790247). Скачащите около езерцата и шадраваните жабки  в парковете са още един от признаците на пролетта ... 


И за перфектна симетрия  между жабчето и зеленото мурано имаме още един клипс (791416CZ).
Тази гривна в съчетание с  малък дизайн на отворена гривна  ще завършат избора ми на бижута за празника.



А вие какво избрахте да носите днес ? Имате ли специален дизайн за празника? Ще се радвам да споделите в коментарите :) 
Весел празник !




 #charmaholic #charmaholicbg #pandora #pandorabg #pandorabulgaria #pandoraholic #pandoraholicbg #pandoracollection #pandoraoftheday #theartofpandora #pandorabracelet #pandoralook #pandoradesign #mypandora #pandoramoments #pandoracharm #pandorastory #pandoraaddict #pandora2022 #pandorastack #pandorabangle #pandoracrazy  #pandorawinter #thevoiceofpandora  #pandorastyle #pandorauk @theofficialpandora

Comments