С любов за лятото ...

Слънчеви кадри за усмивки през студените дни  



Учебната година започна, летните отпуски  свършиха и  след  дни официално ще е дошла есента ...
И колкото и тя да носи различна красота ми се иска да не я пускам  да дойде  без да съм  изпратила лятото подобаващо ...

Този пост е за всички, които обичат лятото и  безгрижните дни край морето. Този фотодневник ще ползвам да  стопли с хубавите емоции студените есенни и зимни дни...

Първоначалната ми идея беше да ви покажа  моята лятна гривна и на кои талисмани  се спрях за нея, но тъй като така и не се спрях на един конкретен дизайн ... реших да предизвикам сама себе си и да видя колко различни летни визии мога да създам :)
 

Всичко започна така ...


Плахо, плахо с два талисмана на отворена гривна и златната рибка на О колието.

След като Лятната колекция за 2020 излезна нямаше как да не добавя най-богато сините муранота към колекциятами. Толкова богат и дълбок цвят като на най-дълбоките морски води .... няма как да се опише с думи ...



След това дните започнаха да стват много много горещи и не ми се носеха пълни гривни ...




И колкото по-топло ставаше ... толкова повече исках да се радвам на всички летни талисмани постоянно ...



Но истинското лято за мен настъпва с първото стъпване на  плажа ....



Пандора винаги е била идеалната комбинация на плажа  с добра книга :)





Много помага и при събирането на мидички по брега ...




Именно и тези летни съкровища бяха с мен при първото ми посещение в магазин на  Пандора  след карантината.


Така набързо изтече един толкова дълго чакан уикенд на морето .... до следващият, когато наистина имах много време да се развихря и да творя. Естествено по пътя нямаше как да не си сложа нещо подсказващо дестинацията.



 Този мини дизайн си беше класика през цялото лято ... а да си край морето и да не го носиш би било грях... Тази ръковинка никак не ми харесваше, когато излезна преди година /две, но това лято добра приятелка си я купи и от гледане на нейната гривна взех, че се влюбих и аз ... сега се надявам да намеря втора :)



И след като морето ме накара да се отпусна.. творческото вдъхновение ме завладя и  се родиха тези красоти ....














Имаше и няколко по-ветровити вечери и имах възможност да се порадвам и на брошката Pandora Me  в комбинация от прекрасните пинчета на Kayastandout (kayastandout.com ).




И ето го последния за съжаление много морски и летен дизайн от преди няколко дни ...



И така мога спокойно да кажа на лятото -''Чао! До следващата година ! Вече те чакам с нетъпение за много повече хубави моменти!". 
Вие готови ли сте да пуснете лятото ?Ще се радвам да ми споделите в коментарите. А още по-хубаво ще е да споделите и любимия си летен дизайн. Надявам се поста да ви е харесъл макар че е различен от обичайното за блога и за тези, който ме следят в социалните мрежи снимките са познати. Просто исках да покажа, че създаването на ''перфектната''гривна е процес и всичките му етапи са толкова красиви колкото и завършения дизайн...



#charmaholic #charmaholicbg #pandora #pandorabg #pandorabulgaria #pandoraholic #pandoraholicbg #pandoracollection #pandoraoftheday #theartofpandora #pandorabracelet #pandoralook #pandoradesign #mypandora #pandoramoments #pandoracharm #pandorastory #pandoraaddict #pandora2022 #pandorastack #pandorabangle #pandoracrazy  #pandorawinter #thevoiceofpandora  #pandorastyle #pandorauk @theofficialpandora



Comments