Какво има на гривната ми ?

 Есенно настроение 


Красотата на всеки сезон заслужава да си има собственна гривна ... или поне това е извинението, което си повтарям, за да оправдая добавянето на още една гривна към колекцията си . 

Имам  пролетна, лятна, няколко зимни, трябваше да имам и есенна. След като и времето вече повече прилича на есенно, защото нека бъдем честни температурите от 30 градуса от миналия уикенд не са никак характерни за октомври ( не че се оплаквам ), успях и аз да се настроя на есенна вълна.  

Първото, което ме издаде е, посягането точно към тази есенна гривна. Всички талисмани по нея ми напомнят любими неща от есентта. Затова и сега докато пиша този пост съм  си направила чаша чай и съм си пуснала любимата Шаде, която най-добре отразява настроението на сезона.

Препоръчвам и вие да си пуснете Shade- No ordinary love  и така да се насладите на  моята есенна история ....




Гривната започва с един много есенен клипс (797591CZ)...


Като го погледна и първата асоцияция, която изниква в съзнанието ми е промяната в зелените поляни в необятен златен рай, през които още макар и не толкова често прелитат всякакви малки мушички и пеперуди ....


А понякога през тези красиви златни поляни притичват и полски мишлета (797062EN160). 



Може би бързат за чаено парти с горските птичики .



Май малко повече се размечтах ... Чаената чашка (797064EN160) е на гривната, защото пиенето на чай сгушен на дивана или в леглото с хубава книжка е една от любимите ми есенни традиции. Топлината  на чая създава едно  усещане за уют като нищо друго. Усещане затоплящо както за  тялото, така и за душата. 

Нещо друго, което топли сърцето през есента са прекрасните златно, червени, оранжево/ бежови прейзажи.Именно  на тях  да  исках да отделя място на гривната си със следващия талисман- сърце (797618).



Следващият талисман добавя още един от задължителните есенни нюанси.


*Това дървено, а не стъклено, Мурано както и останалите на гривната са от  доста стара колекция на Пандора.Имам предположения, но не съм напълно сигурна за референтните номера, тъй като знаем, че с времето дървото се променя и затова няма да ви оставям такива, за да не ви подведа. 


Цветът на това мурано ми напоня точно цвета на вече изпечени на фурна кестени. Голям деликатес  в нашата къща през есента.

До него съм поставила един ажурен талисман целия в листа (798241). 


Няма как есеннта да мине без изпадалите красиви листа, с които вятъра си играе ....

Есента няма как да мине и без злато ... не случайно всички казваме Златна есен.Поради тази причина, а и защотото почваме да се ''превъщаме в мечовци'' благодарение на повечето пластове дрехи, които носим, Теодор  (767230) намери място на тази гривна.



Той държи и сърчице с надпис ''Гушни ме'', а кой не обича да се сгушва на топло с любимите си хора през студените есенни дни ?!

След него имаме един ''по-активен'' талисман ...


Началото на есеннта е перфектно време за каране на колело (791266) ... не е толкова топло, още не е влажно, а има толкова красиви места за посещаване....

Следващият талисман е на птицата, която свързвам най-много с есента- бухала (791966) или в нашия случай майка и бебе бухал. Краските на тази птица са най-есенните, за които мога да се сетя... 


Това малко бухалче ми напомня за истинско такова, което намерих като малка ... беше паднало от гнездото в неуспешен опит да полети и си спомням ''мисията'' по връщането му при семейството му.

Талисманът ми е специален и поради още една причина, най-важната- подарък от майка ми и напомняне, че тя винаги ще е там да ме подкрепя каквото и да правя.

С не толкова сантиментална стойност е следващия талисман. За център на гривната ползвам още едно дървено мурано в топъл оранжево-бежов цвят на узряла тиква.


 
И като говорим за тикви (797596) ....


Есента е време за вкусна крем супа от тиква  или пък печена тиква с мед и орехи, а защо не и мъфини с тиква .... взех да огладнявам ...

Тази тиквичка ми е и детски спомен  за първата среща с Хелоуин. В предучилищната учителката ни по английски беше американка - Джоди. Тя беше в България по програма на Корпуса на мира и с нея учехме английски под форма на игри. Тя беше и  първия човек, от който чух за този празник. Тя ни организира парти с костюми и ни  учи как да дълбаем тикви и как да ловим ябълки от кофа с вода без ръце. На 6 години това ти се вижда като най-забавната вечер.

До нея на гривната се нарежда висулка с къщичка (797056EN160).


За разлика от лятото, когато искаме постоянно да сме навън ... през дъждовните, студени дни всеки предпочита комфорта и уюта на дома си ... дълго излежаване в леглото или на дивана ... и аз не  съм по-различна...

А какво обичаме да правим, докато се излежаваме и гледаме любим сериал, филм или четем книжка ... да си похапваме нещо вкусничко .... и ако може сладичко. За това сложих и тази медена пита (767223EN16) с пчеличка на гривната ... да покаже как ошетваме всичко вкусно вкъщи през уикенда.


 За да спазя симетрията на гривната след това вкусно изкушение - медът - имаме още един ажурен талисман.


Следван е от още един красив нюанс дървено мурано. Този път цвета е като на тъкмо паднал от дървото лъскав кестен... Не може да не сте ги събирали като деца кога за проекти за училище ( кестеново чудовище), кога просто за удоволствие, защото това е най- малкото кестенче, което сте виждали ...



През еснента не само хората предпочитаме комфорта на дома ... нашите домашни любимци също биха се присъединили или поне мойте две кучета.


Малките хитруши започват все повече да предпочитат легълцата си пред студените плочки- любимец от лятото. Да не  говорим как обичат да се гушкат в леглото всяка сутрин или пък да похъркват на дивана до мен докато гледам телевизия. 

Петелчето (791096) от следващата висука също е свързано с мудността, която ни наляга през есента.



Все по-често имаме нужда някой да ни помага да ставаме сутрин макар да е алармата на телефона, а не истински петел.

След като вече сме будни слагаме кафеварката и чайника (797065CZ) на котлона... 


През някой дни само една кана не стига и тогава правим втора и викаме приятели на сладки приказки :)

Симетрията е много важна за перфектна гривна или поне за мен и така симетрично завършваме със същия златен клас клипс.


И нямаше как тази златна есенна приказка да не бъде подчертана с гривна със златна закопчалка (567163).


 Надявам се  гривната и посттът да са ви харесали. Ако трябва да сътворите ваша есенна гривна кои талисмани непременно ще присъстват на нея ? Помислете и ми напишете в коментарите.

Comments