Какво има на гривната ми ?

 Коледно настроение 


Най-празничното и уютно време от годината дойде ... Коледа е само след броени дни и нейната магия се носи навсякъде. Вдъхновява, усмихва, кара ни да копнеем, да се смеем ...

Част от магията на Коледа се крие в коледната украса ... дали на дома, дали на елхата или на ръката все ни кара да се усмихнем ! Съвсем тематично днес искам  да споделя  с вас какво краси ръката ми всеки ден от декември  и ме зарежда с позитивни емоции. 


Когато чуя Коледа и в съзнанието ми  изникват само щасливи спомени и  два цвята-наситено червено и  тъмно зелено... Това е класика по Коледа за мен и моето семейство и тъкмо за това съм избрала и празничното ми бижу да е изпъстрено с тези цветове в комбинация със сребърно.

И като споменах сребърно именно такова е първото мънисто от моята история.Това е клипсът ''Зора'' (798614CO1). 


Нямам гривна, която да няма поне един клипс на нея в края до закопчалката ... просто се чувствам по-спокойна, че всички талисмани ще останат на гривната, ако тя се отвори. И когато трябваше да избера клипс за тази гривна, не можех да си представя никой  друг. Звездичката с цирконии за център  ми напомня много на Витлеемската звезда. Тя ми напомня и за една специална традиция, която имаме в нашето семейство ... всяка Бъдни вечер излизаме на терасата и си пожелаваме нещо, докато гледаме към звездното небе.

Със семейна традиция е свързан и следващият талисман на гривната ми - коледното чорапче (791773CZ). Въпреки че в България нямаме традиция да окачаме коледни чорапи и да ги пълним с подаръци, в нашето семейнство всеки си има ... дори и двете кучета. Винаги надушват, когато техните са пълни с лакомства.



Следваща се е закачила една коледна топка.



Това е лимитираният талисман за 2014 година от промоциите за черния петък.Той подсказва колко много обичам да е Коледа, да украся навсякъде, да запаля лампичките, да опаковам всички подаръци и да създам настроение на всички около мен!

Защото Коледа не е празник, ако не е споделена с любимите хора ...

Усмивките, които се появяват на лицата им, когато си им изпекал нещо вкусно или пък когато  Дядо Коледа и елфите са отцелили точния подарък !



Когато споделяте хубави моменти ... като тези от следващия талисман (798931CO1).


Когато бях малка винаги се събирахме у баба за Бъдни вечер. Тя живее в близост до парк, който беше пълен с елени. През зимата те винаги идваха под терасата и един от най-милите ми спомени по Коледа е как им хвърляме храна през терасата. И до ден  днешен си спомням големите красиви елени и малките сърнички сред белия блестящ сняг !

Не толкова красив, колкото забавен спомен носят муранотата  с емела (791647).


Любима анимация от детските ми години е Том и Джери и винаги нямах търпение да гледам коледните епизоди ! В тях винаги имаше момент, в който Джери омайва Том с валерияна ... е понеже няма такова мурано и това с емела върши същата работа !

След този талисман на гривната ми е намерила място  червена коледна топка. Тя също е специален коледен талисман само че за 2017 година. Добавила съм я на Коледната гривна не само защото е  в най-коледното червено, тя е символ на още една традиция. Тази вярвам се спазва от всички в България - всяка година да си купуваш/направиш поне една нова играчка за елхата.


До нея се е настанило джинджифиленото човече (792002EN07).


Той напомня за аромата на всички сладки изкушения, които си приготвяме около празника .... както и за джинджифилената къщичка, която всяка година сглобяваме и после ни е жал да изядем.

Този сладур е следван от любимия на малки и големи старец - Дядо Коледа (791405ENMX).
Нали зареди него празнуваме ?!


Тези зимни светли празници не минават и без да си пийнем нещо топло като горещ шоколад (797523ENMX), чай, греяно вино. Все сервирани в коледна чашка.


Следващият блестящ талисман на гривната е още един лимитиран талисман за Коледата на 2018 година.Нова година - нов талисман на коледната гривна 😋


След него нямаше как да не подредя симетрично още едно коледно мурано.



До него се гуши мечето Теодор с топлия си коледен пуловер и чашата горещо какао (797564ENMX).



Това съм аз, сгушена на дивана и гледаща ''Сам вкъщи'' все едно ми е за пръв път. Няма по-коледен филм!

До Теди  изкри талисман с надпис ''Весела Коледа!''(797524EN16).


Този талисман е подарък от моя близка приятелка и е валиден всяка година! Весела Коледа на всички!

Последният талисман на гривната не прави изключение и също носи своята коледна магия. Дебелите ръкавички (791181EN46).


Когато ги погледна веднага ми навяват спомени за едно пътуване до Виена малко преди Коледа... за красивите коледни базари ... по-специално този пред Шонбрун.Имаш чувството , че си попаднал в приказка ...една много красива, но и много студена приказка, в която един чифт ръкавици не е достатъчен!!!

Цялата тази коледна магия се събира на една много специална за мен гривна.Моята първа гривна на Пандора, която купих малко преди Коледа от Лондон.

Тогава без да знам съм направила точния избор и съм грабнала лимитираната гривна за Коледата на   2016 - Уникална като теб. Неповторим спомен от един приказен град!



 Гривната ми не е пълна, но пък за сметка на това всяко бижу по нея носи толкова много символика  ... пък и винаги искам да имам място за нови спомени, пътувания и традиции!


 Весели коледни и новогодишни празници !


Comments