Гривна Ти и Аз (599082C00)

 Pandora Moments T-bar Snake Chain Bracelet 


Изненада! И тази седмица имам ревю на гривна за вас. Просто Пандора наистина са решили да разширят кръгозора си що се отнася  до гривните си и от миналата година експериментират със закопчалки и дизайни ... и няма да лъжа по мое мнение се справят много добре! ( Видяхте ли новата пролетна гривна ''Слънчеви лъчи''?! Толкова е красива!!!)

Още в момента от излизането на предварителната информация  за  Pandora Signature Collection бях впечатлена от гривната с магнитната закопчалка и тази гривна с нямаща-нищо-общо-с-досегашните-закопчалки  закопчалка. И докато за магнитната закопчалка имах известни притеснения .... то тази беше нещо, в което бях сигурна, че още повече ще ми хареса на живо. Като дъщеря на бижутер самата  закопчалка- нова за бранда, не ми беше непозната. Виждала съм я изработена от сребро и злато, върху колиета и гривни ... но винаги на бижута с доста по-обемна плетка и винаги ми се е искало да я видя на някоя нежна изчистена гривна ...
Благодаря Пандора, че сте ми прочели мислите !

Стандартно както и преди мисля да разгледаме гривната в детайли, да ви споделя моето мнение и начините, по които аз обичам да я съчетавам. 

Първото нещо, на което ще се съвсем на бързо ще се спрем, е плетката на гривната. Тя не е изненада за никой- мека,змийска,класическата за Пандора... все пак гривната е част от Емблематичната колекция на Пандора, отбелязваща 20-тата годишнина от създаването на първата гривна Моментс.


Класиката си е класика с причина ... просто е перфектна и няма нужда от обсъждане ! Следващ детайл, който няма да изненада Пандора познавачите е наличието на  двете резби на гривната, които я разделят на три части.


За тези, които не са толкова запознати и сега навлизат в дебрите на Пандора- тези резбички са на гривната с причина и тя не е да развалят нейния дизайн. Те са своеобразни нейни защитници. Върху тях е препоръчително да се поставят клипсове, които да разделят  тежеста на талисманите върху гривната и да предпазят плетката от пречупване.

Такива резби се срещат обикновенои от двете страни на закопчалката. Този втори чифт от резби е предназначен за поставянето на осигурителна верижка. В случая на тази гривна обаче резбованите крайща са заменени от гладки такива.

 

Това е зареди новият вид на закопчалката. Разкопчаването на една такава закопчалка задължително би изисквало намесата на човек, за разлика от обичайните закопчалки, които трябва да бъдат щракнати. Ще ви стане ясно защо само след малко, когато ви покажа самата закопчалка в действие. 
Искам преди това да оспокоя любителите на осигурителни верижки и на тази гривна може да бъде поставена такава, като аз бих препоръчала тя да е с клипсове поради две причини- липсата на резба, която да държи верижката на място и на второ място-лесното разкопчаване на клипса при сваляне и слагане на гривната. Просто начинат на закопчаване изисква повече свобода на крайнците, а верижката значително я ограничава. Аз пробвах и  опитът ми никак не е щаслив.

Но да се върнем на основната  звезда на поста - уникалната закопчалка. 


Тя е от типа закопчалки с мъжка и женска част и може би от там носи и името си гривната ''Ти и аз''.Свикнали сме на много детайли, когато става въпрос за закопчалките на Пандора и тази  на пръв поглед човек би обявил за доста семпла... Вгледайте се обаче по-внимателно и ще забележите, че и тук нямаме изключение от правилото Пандора= Детайл.

И мъжката и женската част не са просто гладки, а са в синхрон с плетката на гривната...



Освен това от лицевата страна на закопчалката откриваме надписа Пандора, гравиран върху такъв малък детайл. Това лого липсва от другата страна на гривната. 


Както казах, класическата Пандора плетка е пренесена изцяло върху закопчалката и това се вижда най-лесно, когато гривната е разкопчана.


Така ясно се вижда и  хълкичка във вътрешната част на женската закопчалка.



 Именно през нея преминава мъжкия накрайник.Това става по специфичен начин. Мъжката част или цилиндърчето от вътрешната си страна е кухо.



Това е така, за да може да прилегне вътре синджирчето и заедно да преминат през хълкичката на женската част. Представете си го като промушването на конец и игла. За да преминат те трябва да са в една линия ето така:




Следващата стъпка е промушването през хълката.




На същия принцип се слагат и талисманите .





След като види начина на закопчаване, човек се чувства малко по-спокоен за талисманите си. Доста трудно дори и във вариянт, в който гривнта се отвори талисманите ще изпаднат лесно. По друг начин биха стояли нещата, ако гривната се скъса откъм синджира ... но  това е един друг филм на ужасите!
За месеците от декември до днешна дата не съм имала проблем нито със синджира, нито с която и да е друга част от гривната. Имайки предвид периода, в който я прибавих към колекцията съм имала възможността да я нося основно с пуловери и за тези, които се интересуват от това дали закача, мога да кажа, че препоръчвам да я носят с любимия си пуловер. Тя може само да го накара да изглежда по-добре и няма да са си конкуренция.

От гледна точка на  това как аз обичам да нося тази гривна, може би ще бъда малко скучна за някои, но аз предпочитам да нося гривната съвсем изчистена и да отдам внимание на прекрасната закопчалка! Мисля, че гривната е страхотна за съчетаване както с пълни, така и с празни гривни и имам снимките да го докажа :) 






Може би зареди пандемията и постоянното миене на ръцете, непрестанното използване на дизинфектант, заобичах по-простичките и изчистени дизайни. И това ме прави напълно щаслива за момента.Може би това ще се промени и ще искам гривната пълна след време ...  не знам ще видим ...

Единственият вариянт, който си представям с талисмани на тази гривна е с два еднакви талисмана, които само допълнително да подчертаят закопчлката.



Но това наистина изцяло опира до вкуса на дамата, която ще се радва на бижуто. Сигурна съм, че някой може да измисли пълен страхотен дизайн за тази красавица.

Нещо, което засяга всяка от нас е размерът. При определянето му следваме общите правила. А именно измерваме размера на китката си (има подробно описано в предходен пост как) и добавяме един сантиметър към тази обиколка. Резултатът ще ни даде перфектния размер за нас. Например моята китка е 15 см и след като добавя сантиметър, подходящият размер за мен би бил 16 см. Това е най-малкият размер, като гривната се предлага в 7 размера (16см.,17см.,18см.,19см.,20см.,21см.,22см.,23см.)

Преди да завършим блога искам да ви кажа, че същата гривна може да бъде намерена и изработена от Pandora Rose Gold. Единствената разлика е, че тази от розоро злато няма резби за клипсове. С подобна закопчалка е и гривната от колекцията за Св.Валентин 2021-Стрелата на Купидон( 599285C00).

Надявам се статията да ви е харесала. Надявам се и ако решите да си подарите тази гривна, да я харесате толкова много, колкото и аз я харесвам. Една от най-лесните за съчетаване гривни  в колекцията ми е и  на тези от вас, които ме следват в Инстаграм може би им е писнало да я виждат весеки ден.Отива на всичко и няма как да я пропусна!

Благодаря, че отделихте време да прочетете размишленията на една пандорахоличка ! 

Comments