Първи впечатления

 Moress 

Първи впечатления от марката и ревю на талисман 



Времето захладнява ... летните пътувания приключиха... но и това има своята положителна страна! Сега ще остава повече време за игри с талисмани, споделяне на идеи и писане. С писането се захващам веднага ! 

Първия пост след дългата почивка искам да  посветя на една  идеите, която ми хрумна още в началото на лятото. Идея за нова рубрика в блога - първи впечатления от различни марки, произвеждащи талисмани. В нея ще ви сподеям малко информация за самата марка, за отношение към клиент, което аз съм получила, как стоят нещата с поръчването и доставката до България, както и ревю на бижутата, които съм поръчала. Надявам се идеята да  ви се хареса и да бъде полезна! 

Първата марка за талисмани, за която ще говоря е Moress

Това е тайландска марка, специализирана в изработването на талисмани, гривни, пръстени, колиета и обеци от сребро и злато. Името ''Moress'' означава паун. В тайландската култура това животно  е символ на красота, елегантност, любов, а също така и на сила. Точно това са искали за марката си създателите на Moress- да дадат  на клиентите си силата да изразиш себе си и да разкажеш   уникалните си истории с помоща на разнообразните им бижута.

Техни физически магазини могат да бъдат намерени само на територията на Тайланд, но за сметка на това  на техният сайт  може да се поръча до всяка точка на света! Даже и до България 😃! За изпращане на поръчките извън територията на държавата от Морес използват услугите на  DHL. Времето за доставка отнема от 15 до 20 работни дни в зависимост дали сте избрали икономична или експресна доставка, като през цялото време може да проследявате прогреса на пратката си. 

Преди да ви разкажа как и докъде поръчах аз моята пратка, искам да ви обърна внимание на една интересна подробност на сайта на Морес. При зареждане на сайта всеки път имате право да завъртите тяхното колело на късмета и така да си спечелите намаление за следващата поръчка.



Кодът за намаление  ви се изпраща директно на мейла и имате право да го използвате еднократно  в рамките на деня. А ако не сте доволни от кода и имате малко повече късмет, сайта може да ви даде шанс да си изтеглите нов код. Тогава обаче предходния губи стойността си .


С помоща на такъв код за 20% отстъпка направих и аз своята поръчка. Избрах един талисман, на който отдавна бях  хвърлила око и го добавих в количката. Започнах да разглеждам опциите за доствка и с радост  видях, че могат да ми го доставят безплатно директно на адрес в България.В  тази услуга обаче не бяха включени митнические такси и услуга за освобождаване от митница в България. Признавам си, че този варянт можеше да ме откаже много лесно, защото никак не ми се занимава с администрация и то само за едно едничко талисманче.От Морес са предвидили, че това може да е препани камък и може  да  им платите  предварително и те да свършат мръсната работа по освобождаване от митница, което е чудесно! Но преди да се избера тази опция реших да погледна ей така дали пък няма да е по-лесно да си поръчам до адрес на посредническа фирма в Англия. С изненада открих, че тогава пратката не подлежи да облагане с митнически такси и отново ми се полага безплатна доставка  :)  

От тук на татък решението беше лесно! Попълних данните за доставка до офис на посредническата  фирма Габиели в Англия и така доставката ми до България беше не повече от 6 лева. Към сегашния момент знам, че от Габиели не приемат пратки от онлайн магазини зареди новите правила за  данъчно облагане на стоки от държави извън ЕС. Като  алтернатива може да се използва фирма  GGBG или с която друга вие сте свикнали да работите.


Поръчката направих на 12.06.21, на 15.06.21 от Морес я бяха обработили и предали на куриерската фирма, а на 03.07.21 пратката пристигна благополучно и в срок на адреса в Англия. От фирма Габиели веднага я причислиха към следващ курс за България и седмица след това я държах в ръцете си .

Бижуто пристигна в плик с вътрешно покритие от балончета, за да се предотврати повреда на  ценното съдържание.

 Вътре в плика намираме фактура за поръчката и отново опакована в предпазно фолио самата торбичка с бижуто.



Снимката не е с много добро качество, за което се извинявам, но вече нямах търпение да я разопаковам! Под тази бяла опаковка се подаде бяла велурена торбичка с логото на Морес ...


В нея имаше  още едно пликче с референтния номер на продукта ...


 ... и разбира се самия продукт .... най-сладката и реалистична ръковинка !



Тя е изработена изцяло от сребро, като за детайлите и  от Морес са заложили само на оксидация. 


Талисманът е с еднакъв дизайн от двете страни, като не му липсват и детайли отстрани !



Много е важно да се каже, че талисмните на Морес са създадени  не само за техните гривни, но и за всички гривни от Моментс линията на Пандора. 

Подобно на талиамните на Пандора  и този  има и резба вътре.


Сходен е и по  други характеристики с талисманите на Пандора. Еднакъв е по тежест и размер с  други два летни талисмана - корабчето и ръковинката. Също като тях и то има  марка за пробата на среброто 925 в долната си гладка част.


Освен маркировката за проба на среброто, виждаме и друга маркировка под формата на малко листенце или оченце - повторение на детайл от логото на Морес.  Моята интерпретация е, че това е стилизиран елемент от окраската на пауна. Без значение дали съм права или не, едно е сигурно, това е  подписа  на Морес. Той се среща върху всяко тяхно бижу подобно на ALE аутентификацията  на Пандора.


След като внимателно го разгледах нямах търпение и да го понося. Първата комбинация, в която участва, е тази !


Приляга  страхотно на ръката и поради заоблените си форми не се закача в нищо и не драска!


След тази първа разходка беше чест участник е избора ми на бижута всеки ден. Ето и няколко от най-любимите ми комбинации ...









Няма да излъжа, ако кажа, че ми стана любим летен талисман за тази година! 

Макар да знаех какво да очаквам от Морес (понеже това не ми е първият техен талисман) никога не бях пазарувала като клиент от тях. След този си опит мога да кажа, че съм много доволна както от качеството на бижутата - изработени от качествен материал, така и от бързото и безпроблемно изпълнение на поръчката. Определено бих си поръчала пак ! Даже си имам цял  списък с талимани, които си чакат момента :) 

А вие имате ли нещо от Морес, ако да доволни ли сте от тях или не са вашето нещо ? Ще ми е много полезно да споделите и дали такъв тип постове са ви интересни, защото съм подготвила такива за OHM и Elfbeads. Ако се сещате и за някоя друга марка за талисмани, която ви е любопитна и не сте пробвали, също може да я споделите в  коментарите. 


Благодаря ви, че прочетахте цялата статия. Надявам се да ви е харесала !

Comments